Index
=>
Perskaitykite
tekstą
. Pažymėkite teisingus teiginius.
Quiz
Show all questions
<=
=>
Lietuviškos reklamos suaugusiems paprastai nėra linksmos ar juokingos.
Lietuvos reklamos užsakovai nori, kad jų prekės ženklas būtų panaudojamas išradingai ir su humoru.
Reklamos kūrėjai stengiasi atsižvelgti į šalies, kur bus rodoma reklama, mentalitetą ir kultūros tradicijas.
To paties prekės ženklo reklama paprastai visose šalyse tokia pati.
Prancūziškoje reklamoje daug tik šiai šaliai būdingo humoro.
Lietuvoje labiau veikia vaizdinė reklama.
Lietuvoje reklama dažnai per rimta.
Mobiliojo ryšio bendrovės „Bitė“ reklamoje žaismingai išnaudojama tiesioginė ženklo reikšmė – bitės įvaizdis.
Įmonės bijo atrodyti nerimtai, todėl reklamose vengia juokingų personažų.
Lietuvoje rodoma „Tele-2“ reklama su aviuku Franku.
Pasakymą „juoda avis“ į lietuvių kalbą reikėtų versti „balta varna“.
Animacinis personažas aviukas Frankas iš tikrųjų nereiškia išskirtinumo, t. y. nėra balta varna.
Check
OK
Index
=>