Nuolaidomis suinteresuoti ne tik prekybininkai, bet ir pirkėjai

Gap-fill exercise

Parinkite ir įrašykite į tekstą tinkamus žodžius.
   bet      bet ir      ir      Jeigu      Juk      ką      kad      kai      kiek      kuris      nes      tad   
Nuolaidos gyvuos tiek, ekonominiai sunkumai kamuos mūsų šalį.
Nuolaidų ateityje daugės, tik labai gali būti, pasigesime kokybiškos ir skoningos reklamos. Kodėl? Apie tai nepriklausomas rinkodaros specialistas Artūras Mickus.
Nuolaidos yra vienas iš pardavimų skatinimo būdų, jomis domisi ne tik prekybos centrai, gamintojai.
Pagrindinis pirkėjo siekis yra gauti už atitinkamą kainą atitinkamą produktą, sukelia pasitenkinimą. prekė neatitinka pirkėjo „nuotaikos“, susiformuos atvirkštinė reakcija prekės jis daugiau nebepirks. Kalbant apie pirkėjo ir pardavėjų norus, manau, šiais laikais čia turi būti labai glaudus bendradarbiavimas.
Nuolaidos tapo populiaresnės recesijos laikotarpiu, pirkėjai pradėjo riboti perkamumą ir pradėjo atidžiai galvoti, pirkti. Tuomet prasidėjo visi nuolaidų bumai, išpardavimų naktys ir pan. reikia kažkaip atkreipti dėmesį į savo prekes. Nuolaidos dydis veikia priklausomai nuo situacijos ir daikto vertės. Pvz., pirkdami automobilį gausime kelių procentų nuolaidą. Procentine reikšme tai atrodo labai mažai, pinigine verte susidarys keli ar keliolika tūkstančių, todėl skelbti nuolaidą yra geriau pinigine verte, matoma aiškiau apčiuopiama vertė.

pagal http://www.pinigukarta.lt/?s=rinkodara